Vizuální styl a propagace značky Merkur v on-line prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vizuální styl a propagace značky Merkur v on-line prostředí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Skácel, Václav
dc.contributor.author Břeský, Jan
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:41:49Z
dc.date.available 2016-11-28T11:41:49Z
dc.date.issued 2015-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37342
dc.description.abstract Stěžejním tématem této bakalářské práce je hledání řešení vizuálního stylu společnosti Merkur. Teoretická část se zabývá definicí pojmu vizuální identita a jejích funkčních složek. Dále se ohlížím za tím co stálo za úspěchem této slavné stavebnice a jaký přínos má pro dnešní generaci dětí. Analytická část se zabývá průzkumem současné propagace společnosti Merkur a porovnává ji s konkurenční značkou Meccano. Praktická část je zaměřena na samotný re-branding. Popisuje řešení loga, obalu stavebnice, plakátu k výstavám a na konec ukazuje koncept webové prezentace.
dc.format 47 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject branding cs
dc.subject obal cs
dc.subject webová prezentace cs
dc.subject plakát cs
dc.subject re-branding cs
dc.subject branding en
dc.subject packaging en
dc.subject web presentation en
dc.subject poster en
dc.subject re-branding en
dc.title Vizuální styl a propagace značky Merkur v on-line prostředí
dc.title.alternative Corporate Identity and Advertising of Merkur Company in the Online Environment
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Válek, Pavel
dc.date.accepted 2016-06-07
dc.description.abstract-translated The main topic of this belachor work is the search for solutions to the visual style of the company Merkur. The theoretical part deals with the definition of visual identity in general and its functional components. Furthermore, I look back at the success of what was behind this famous construction kit and what contribution has for today's generation of children. The analytical part deals with the research while promoting the company's Mercury and compares it with a competitive brand Meccano. The practical part is focused on the rebranding. Describes solutions of logos, packaging design, posters for exhibitions and at the end shows the concept of the website.
dc.description.department Ateliér Digitální design
dc.thesis.degree-discipline Multimédia a design - Digitální design cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design - Digital Design en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA.
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Visual Arts en
dc.identifier.stag 41856
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-05-13


Files in this item

Files Size Format View Description
břeský_2016_dp.pdf 30.78Mb PDF View/Open None
břeský_2016_op.doc 89.5Kb Unknown View/Open None
břeský_2016_vp.doc 84.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account