Projekt zvýšení kvality poskytovaných služeb v Klientském centru Finanční skupiny České spořitelny

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt zvýšení kvality poskytovaných služeb v Klientském centru Finanční skupiny České spořitelny

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zvýšení kvality poskytovaných služeb v Klientském centru Finanční skupiny České spořitelny
Author: Gahurová, Michaela
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Služby call centra patří v současné době ke stále častěji využívaným nástrojům marketingové komunikace. Hlavní úlohou call centra v rámci fungování organizace je poskytování kvalitního servisu a v návaznosti na to spokojený zákazník. Cílem diplomové práce je zhodnotit současný stav úrovně poskytovaných služeb v Klientském centru Finanční skupiny České spořitelny a na základě provedené analýzy vytvořit ideový projekt. Teoretická část diplomové práce je zaměřena na charakteristiku call center, jejich využití a roli v organizacích. Obsahem praktické části je analýza současného stavu poskytovaných služeb a sekundární i primární průzkum, které se staly východiskem projektové části, kde jsou navrženy kroky ke zvýšení kvality poskytovaných služeb v Klientském centru Finanční skupiny České spořitelny.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3789
Date: 2007-05-04
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
gahurová_2007_dp.pdfBlocked 10.46Mb PDF
gahurová_2007_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
gahurová_2007_op.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account