Analýza povědomí podnikové prodejny R. Jelínka v Brně

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza povědomí podnikové prodejny R. Jelínka v Brně

Show full item record

No preview available
Title: Analýza povědomí podnikové prodejny R. Jelínka v Brně
Author: Korcová, Martina
Advisor: Kramoliš, Jan
Abstract: Cílem této bakalářské práce je zvýšit povědomí podnikové prodejny a degustačního baru R. Jelínek v Brně. Práce je rozdělena do dvou částí na praktickou a teoretickou. První část je zaměřena na teoretický rozbor retail marketingu, a dále převážně na nástroje komunikačního mixu. Druhá část obsahuje analýzu stavu prodejny za pomoci dotazníkového šetření a SWOT analýzy. Na základě výsledků z dotazníkového šetření a celkové situace firmy jsou sestaveny návrhy a doporučení ke zvýšení povědomí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/38231
Date: 2016-02-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav ekonomie
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: C 43272


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
korcová_2016_dp.pdf 2.453Mb PDF View/Open None
korcová_2016_op.pdf 545.6Kb PDF View/Open None
korcová_2016_vp.docx 20.87Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account