Analýza marketingového prostředí společnosti CykloMira

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingového prostředí společnosti CykloMira

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového prostředí společnosti CykloMira
Author: Merta, Karel
Advisor: Dolejšová, Miroslava
Abstract: Cílem této práce je analyzovat marketingové prostředí společnosti CykloMira. S využitím knižních zdrojů byla zpracována teoretická část, která podává komplexní informace o marketingu, marketingovém prostředí, marketingovém výzkumu a situační analýze. Zvolený problém byl řešen pomocí SWOT analýzy, analýzy konkurence a dotazníkového šetření. V rámci analýzy konkurence byla využita metoda bodového ohodnocení. Data o zákaznících byla zpracována pomocí nástrojů dotazníkového šetření, vyhodnocení bylo provedeno prostřednictvím tabulek a grafů. V práci bylo navrženo řešení, které umožňuje rozšíření reklamy a celkového povědomí o firmě mezi širokou veřejnost. Navržené řešení obsahuje vytvoření týmového stanu a reklamy a prezentace na vybraných cyklistických závodech, vytvoření reklamních bannerů na odpočinkových a strategických místech v okolí Lukova a vytvoření propagačních letáků prodejny. Přínosem této práce je taktéž vyhodnocení dotazníkového šetření, jenž podává komplexní informace o zákaznících prodejny.
URI: http://hdl.handle.net/10563/38237
Date: 2016-02-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav statistiky a kvantitativních metod
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B 43303


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
merta_2016_dp.pdf 3.263Mb PDF View/Open None
merta_2016_op.pdf 590.4Kb PDF View/Open None
merta_2016_vp.pdf 256.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account