Projekt marketingové komunikace v HANDMADE Gallery Litomyšl

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace v HANDMADE Gallery Litomyšl

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Pilná, Veronika
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:37:15Z
dc.date.available 2016-11-28T12:37:15Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/38587
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací HANDMADE Gallery v Litomyšli a cílem práce je vypracování návrhů na zlepšení její úrovně. Diplomová práce je rozdělena do tří částí: teoretické, praktické a projektové. V teoretické části jsou zpracovány základní poznatky z oblasti marketingu a marketingové komunikace a jsou rozebrány také analýzy marketingové prostředí společnosti a marketingový výzkum. Následuje praktická část, která se zabývá představením společnosti, Porterovým modelem pěti sil, PESTL analýzou, benchmarkingem, a SWOT analýzou. V rámci praktické části je vyhotoven také marketingový výzkum pomocí dotazníkového šetření. Informace získané analýzami jsou využity v projektové části, která navrhuje konkrétní marketingové aktivity. Celý projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 133 s. (170 977 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject handmade výrobky cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject situační analýzy cs
dc.subject projekt marketingové komunikace cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject internet marketing en
dc.subject handmade products en
dc.subject marketing research en
dc.subject situation analysis en
dc.subject project of marketing communication en
dc.title Projekt marketingové komunikace v HANDMADE Gallery Litomyšl
dc.title.alternative Project of Marketing Communication in HANDMADE Gallery Litomyšl
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Durďáková, Jana
dc.date.accepted 2016-05-26
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with marketing communication of HANDMADE Gallery situated in Litomyšl and the main goal is to improve its level through the proposals. The thesis is divided into three parts: theoretical, practical and project. In the theoretical part, basic knowledge of marketing and marketing communication are analyzed as same as analysis of marketing environment of a company and marketing research. Following practical part deals with the introduction of company, Porter's five forces model, PESTL analysis, benchmarking and a SWOT analysis. Practical part is also made by marketing research via questionnaire. Information gained through analysis is used in the project section, which proposes specific marketing activities. The entire project is subjected to the time, cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39105
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
pilná_2016_dp.pdf 4.750Mb PDF View/Open None
pilná_2016_op.docx 30.47Kb Unknown View/Open None
pilná_2016_vp.docx 24.02Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account