Vliv marketingové komunikace na konkurenceschopnost firmy Včelco, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Vliv marketingové komunikace na konkurenceschopnost firmy Včelco, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Vliv marketingové komunikace na konkurenceschopnost firmy Včelco, s.r.o.
Author: Neřád, Jakub
Advisor: Čada, Jan
Abstract: Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci a zvýšení konkurenceschopnosti slovenské společnosti Včelco, s. r. o. Společnost vyrábí medovinu a med a operuje hlavně na slovenském a českém trhu. Práce je rozdělena na tři hlavní části. V teoretické části je popsána základní problematika marketingové komunikace, konkurence a analýz konkurenceschopnosti. V praktické části je popsán profil společnosti, její marketingová komunikace a jsou provedeny analýzy konkurenceschopnosti. V projektové části je rozebrána navrhovaná strategie z oblasti marketingové komunikace pro zlepšení konkurenční pozice společnosti pomocí marketingových nástrojů za účelem synergického efektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/38590
Date: 2016-02-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 39118


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
neřád_2016_dp.pdf 3.426Mb PDF View/Open None
neřád_2016_op.docx 29.68Kb Unknown View/Open None
neřád_2016_vp.docx 23.82Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account