Využití marketingových nástrojů soutěže Můj první milion

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití marketingových nástrojů soutěže Můj první milion

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Sobieská, Michaela
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:37:24Z
dc.date.available 2016-11-28T12:37:24Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/38657
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá využitím a přínosy marketingových nástrojů soutěže Můj první milion, kterou již devátým rokem pořádá společnost Technologické inovační centrum, s.r.o. Konkrétně řeší problematiku komunikačních nástrojů, jejichž úkolem je oslovit cílové skupiny a namotivovat je k účasti v soutěži. Jako cílovou skupinu pro svou práci jsem zvolila studenty Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, kteří splňují podmínky soutěže. Nejdříve v práci zanalyzuji stávající komunikační nástroje, v praxi vyzkouším jejich vylepšení a doplnění a ze sesbíraných dat vyhodnotím efektivitu jednotlivých nástrojů. V reakci na tento průběh závěrem práce nabídnu relevantní návrh na zlepšení komunikační strategie této soutěže.
dc.format 86 s. (112 216 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject reklama cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject soutěž Můj první milion cs
dc.subject Marketing en
dc.subject communication mix en
dc.subject advertisement en
dc.subject communication en
dc.subject My first million competition en
dc.title Využití marketingových nástrojů soutěže Můj první milion
dc.title.alternative The Use of Marketing Tools in My First Million Contest
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Staňková, Pavla
dc.date.accepted 2016-06-08
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis considers use and contribution of marketing tools regarding competi-tion My first million which has been organized by TIC, s. r. o. for nine years. To be con-crete, it solves issues of communication tools which mainly address target groups and motivate them to participate in the competition. The target group for my bachelor is students of Thomas Bata University in Zlín, who fulfill competition requests. Firstly, I analyze current communication tools; in practice I try their improvement and completion. From data I collected, I evaluate the effectiveness of each tool. At final part, I offer relevant suggestion of communication strategy improvement regarding the analysis I made.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39604
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-05-16


Files in this item

Files Size Format View Description
sobieská_2016_dp.pdf 2.309Mb PDF View/Open None
sobieská_2016_op.docx 23.30Kb Unknown View/Open None
sobieská_2016_vp.pdf 326.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account