Využití marketingových nástrojů soutěže Můj první milion

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití marketingových nástrojů soutěže Můj první milion

Show full item record

No preview available
Title: Využití marketingových nástrojů soutěže Můj první milion
Author: Sobieská, Michaela
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá využitím a přínosy marketingových nástrojů soutěže Můj první milion, kterou již devátým rokem pořádá společnost Technologické inovační centrum, s.r.o. Konkrétně řeší problematiku komunikačních nástrojů, jejichž úkolem je oslovit cílové skupiny a namotivovat je k účasti v soutěži. Jako cílovou skupinu pro svou práci jsem zvolila studenty Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, kteří splňují podmínky soutěže. Nejdříve v práci zanalyzuji stávající komunikační nástroje, v praxi vyzkouším jejich vylepšení a doplnění a ze sesbíraných dat vyhodnotím efektivitu jednotlivých nástrojů. V reakci na tento průběh závěrem práce nabídnu relevantní návrh na zlepšení komunikační strategie této soutěže.
URI: http://hdl.handle.net/10563/38657
Date: 2016-02-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: C 39604


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
sobieská_2016_dp.pdf 2.309Mb PDF View/Open None
sobieská_2016_op.docx 23.30Kb Unknown View/Open None
sobieská_2016_vp.pdf 326.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account