Komunikační strategie společnosti Ringier ČR a.s., se zaměřením na deník Blesk

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Komunikační strategie společnosti Ringier ČR a.s., se zaměřením na deník Blesk

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie společnosti Ringier ČR a.s., se zaměřením na deník Blesk
Author: Hodálik, Ondřej
Advisor: Zelinský, Miroslav
Abstract: Diplomová práce ukazuje komunikační strategie, které se vytvářejí a aplikují ve vydavatelství Ringier ČR a.s. a konkrétně v nejčtenějším deníku v ČR. Předkládá jejich zhodnocení a návrhy změn, v reklamě, komunikaci se čtenáři i obchodními partnery či v distribuci. Vysvětluje funkci a činnost oddělení, které se na marketingových aktivitách podílejí. Praktická část ukazuje také srovnání s konkurencí, reakci na vstup dalších deníků na trh, či význam internetu pro celkovou strategii firmy. Projekt navrhuje propojení internetu a mobilních komunikací a jeho možné využití k posílení postavení na trhu a také k možnosti získání příjmů z této oblasti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/388
Date: 2006-05-15
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2016
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hodálik_2006_dp.pdfBlocked 2.225Mb PDF View/Open
hodálik_2006_vp.doc 51Kb Microsoft Word View/Open
hodálik_2006_op.doc 59.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account