Marketingová komunikace společnosti LINEA NIVNICE, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace společnosti LINEA NIVNICE, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace společnosti LINEA NIVNICE, a.s.
Autor: Janošík, Daniel
Vedoucí: Kubík, Josef
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti LINEA NIVNICE, a.s., která patří na špici mezi výrobci nápojů v České republice. V první části práce jsou zpracovány teoretické poznatky o marketingové komunikaci a její důležitosti pro podniky v dnešním prostředí. Druhá část práce je zaměřena na konkrétní společnost LINEA NIVNICE, a.s., její výrobní sortiment, nejvýznamnější odběratele a dále je rozpracovaná analýza vnitřní marketingové komunikace této společnosti. Podkladem pro analýzu byl sběr dat na základě dotazníkového šetření. Výběrovým souborem byli pracovníci LINEA NIVNICE, a.s. Cílem analýzy bylo zjistit stav současné marketingové komunikace, nedostatky a možnosti pro její zlepšení. Na základě výsledků analýzy jsem vypracoval návrh směřující k zefektivnění vnitřní marketingové komunikace v dané společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3884
Datum: 2007-05-04
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 6437


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
janošík_2007_dp.pdfZablokované 4.002Mb PDF
janošík_2007_vp.doc 45.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
janošík_2007_op.doc 56.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet