Sociální reklama se zaměřením na domácí násilí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální reklama se zaměřením na domácí násilí

Show full item record

No preview available
Title: Sociální reklama se zaměřením na domácí násilí
Author: Čermáková, Dominika
Advisor: Harantová, Lenka
Abstract: Bakalářská práce "Sociální reklama se zaměřením na domácí násilí" se zabývá funkčností reklamních spotů zaměřených na osoby postižené nebo ohrožené domácím násilí. Cílem práce je zjistit, který z prvků používaných ve spotech je nejefektivnější, tedy který veřejnost nejvíce zaujme. V další části bude potvrzena nebo vyvrácena teorie, že emocionální apel má v sociální reklamě efekt potlačení apelu informativního. První část práce je zaměřená na vysvětlení teoretických pojmů, jako je sociální marketing, sociální reklama nebo domácí násilí. Také jsou zde rozebrány jednotlivé parametry od emocionálních a informativních apelu po využití různých barev, hudebních stylů či celebrit. V poslední teoretické části je rozebrána metodika práce. Praktická část obsahuje nejprve popisy jednotlivých spotů a je-jich kontext. Následně jsou zde jednotlivě spoty analyzovány. V konečné fázi jsou porovnány výsledky jednotlivých částí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39055
Date: 2016-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 44316


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
čermáková_2016_dp.pdf 3.048Mb PDF View/Open None
čermáková_2016_op.doc 156Kb Unknown View/Open None
čermáková_2016_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account