Sociální reklama se zaměřením na domácí násilí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální reklama se zaměřením na domácí násilí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Čermáková, Dominika
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:04Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:04Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39055
dc.description.abstract Bakalářská práce "Sociální reklama se zaměřením na domácí násilí" se zabývá funkčností reklamních spotů zaměřených na osoby postižené nebo ohrožené domácím násilí. Cílem práce je zjistit, který z prvků používaných ve spotech je nejefektivnější, tedy který veřejnost nejvíce zaujme. V další části bude potvrzena nebo vyvrácena teorie, že emocionální apel má v sociální reklamě efekt potlačení apelu informativního. První část práce je zaměřená na vysvětlení teoretických pojmů, jako je sociální marketing, sociální reklama nebo domácí násilí. Také jsou zde rozebrány jednotlivé parametry od emocionálních a informativních apelu po využití různých barev, hudebních stylů či celebrit. V poslední teoretické části je rozebrána metodika práce. Praktická část obsahuje nejprve popisy jednotlivých spotů a je-jich kontext. Následně jsou zde jednotlivě spoty analyzovány. V konečné fázi jsou porovnány výsledky jednotlivých částí.
dc.format 79 s. (92 804 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject hloubkový rozhovor cs
dc.subject domácí násilí cs
dc.subject social marketing en
dc.subject social advertising en
dc.subject in-depth interview en
dc.subject domestic violence en
dc.title Sociální reklama se zaměřením na domácí násilí
dc.title.alternative The Social Advertising Focusing For an Domestic Violence
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2016-05-16
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis "Social Advertising Focusing For Domestic Violence" deals with the functionality of advertising spots focused on people affected or threat by domestic violence. The objective of the thesis is to determine which of the elements used in the spots is the most effective, it means which attracts people the most. In the next part will be confirmed or re-futed the theory that the emotional appeal in a social advertising takes effect of suppresing of the informative appeal. The first part is focused on explanation of theoretical concepts such as social marketing, social advertising or domestic violence. There are also analyze individual parametrs from emotional and informative appeals to use of colors, music styles and celebri-ties. The last theoretical part discusses methodology of work. The practical part contains descriptions of individual spots and their context the first. Then the individual spots are ana-lyzed. In the last part the results of individual parts are compared.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44316
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
čermáková_2016_dp.pdf 3.048Mb PDF View/Open None
čermáková_2016_op.doc 156Kb Unknown View/Open None
čermáková_2016_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account