Vnitřní image značky Country Life

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnitřní image značky Country Life

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Jančová, Zuzana
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:05Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:05Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39061
dc.description.abstract Bakalářská práce zkoumá téma vnitřní image značky v souvislosti s jejím posláním, hodnotami a cíli. Právě ony totiž formulují jakýsi ideální obraz značky, to jak by chtěla značka vypadat v očích veřejnosti a tudíž i obraz, kterého mají být její zaměstnanci nositeli. Poznávat image vnímanou zaměstnanci, cíleně ji ovlivňovat, a posouvat tak k definovanému ideálu, se proto může stát stěžejním základem pro vytváření pozitivního obrazu i v myslích samotných zákazníků, obchodních partnerů a dalších klíčových osobností z vnější veřejnosti. Praktická část práce se právě zkoumáním interní image zabývá, konkrétně pak formou kvantitativního dotazníkového šetření u značky Country Life, která má jasně definované své hodnoty, cíle i poslání. Značce tedy přináší důležitou zpětnou vazbu, která se tak může stát východiskem pro realizaci případných změn a posunu k lepšímu.
dc.format 65 s. (109 366 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject interní image cs
dc.subject identita značky cs
dc.subject poslání cs
dc.subject cíle cs
dc.subject hodnoty značky cs
dc.subject interní budování značky cs
dc.subject nástroje vnitrofiremní komunikace cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject kvantitativní výzkum cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject internal brand image en
dc.subject brand identity en
dc.subject mission en
dc.subject targets en
dc.subject brand value en
dc.subject internal branding en
dc.subject internal communication tools en
dc.subject qualitative research en
dc.subject quantitative research en
dc.subject questionnaire survey en
dc.title Vnitřní image značky Country Life
dc.title.alternative The Internal Brand Image
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2016-05-16
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis looks at the topic of an internal brand image in relation to its mission, brand values and targets. They the ones to formulate the ideal brand image i.e. what the brand would desire to look in the eyes of the public, and at the same time the image the employees should be bearers of. Identifying the image perceived by the employees, influencing it purposefully, and moving it to a defined ideal can therefore become the essential basis for creating a positive image in the minds of regular customers, business partners and other key people from the public. The practical part of the bachelor thesis researches the internal image of the Country Life brand, which has clearly defined its values, goals and mission. The research is implemented via a quantitative questionnaire survey. The research provides important feedback for the Country Life brand and it also can become a basis for the implementation of some good changes and a shift for the better.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44322
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
jančová_2016_dp.pdf 7.740Mb PDF View/Open None
jančová_2016_op.doc 150Kb Unknown View/Open None
jančová_2016_vp.doc 500.2Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account