Nákupní systémy a jejich trendy v rámci komunikačních kampaní

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nákupní systémy a jejich trendy v rámci komunikačních kampaní

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Čapek, Josef
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:08Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:08Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39098
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá nákupními systémy a jejich trendy v rámci komunikačních kampaní. Teoretická část obsahuje informace z oblasti marketingové komunikace obecně, až po internetový marketing a proces nakupování reklamy na internetu. Praktická část za po-moci kvalitativního rozhovoru, hledá odpovědi na výzkumné otázky z oblasti nových tren-dů v online nakupování reklamního prostoru a porovnává změny v chování zadavatelů a jejich požadavcích na výsledky za posledních pět let.
dc.format 61
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject nákupní systémy cs
dc.subject PPC systémy cs
dc.subject nákupní modely cs
dc.subject reklama na internetu cs
dc.subject purchase systems en
dc.subject PPC systems en
dc.subject purchase model en
dc.subject advertising on the Internet en
dc.title Nákupní systémy a jejich trendy v rámci komunikačních kampaní
dc.title.alternative The Purchasing Systems and their Trends within Communication Campaigns
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kocourková, Ivana
dc.date.accepted 2016-05-18
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis examines purchase systems and their trends within communication campaigns. The theoretical part consists of marketing communication in general, up to in-ternet marketing and the process of purchasing advertising on the Internet. The practical work with the use of qualitative interview is searching for answers to the research questions from the field of new trends at online purchase of marketing space and compares changes in the behavior of the contract owner and their requirements for the results of the last five years.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44368
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-04-29


Files in this item

Files Size Format View Description
čapek_2016_dp.pdf 2.288Mb PDF View/Open None
čapek_2016_op.doc 154Kb Unknown View/Open None
čapek_2016_vp.docx 121.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account