Vztah sponzoringu a image značky Škoda Auto a jeho návratnost investic

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Vztah sponzoringu a image značky Škoda Auto a jeho návratnost investic

Show full item record

No preview available
Title: Vztah sponzoringu a image značky Škoda Auto a jeho návratnost investic
Author: Svoboda, Jan
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Bakalářská práce se zaměřuje na zkoumání vztahu sponzoringu a image značky. Popisuje oblast sponzoringu sportovních událostí, jež může ze své podstaty významnou měrou při-spět k budování pozitivního image značky. Práce se ve své teoretické části věnuje popsání a vymezení teoretických poznatků, které jsou nezbytné k správnému porozumění dané pro-blematiky. Práce zkoumá vtah mezi marketingovými aktivitami vybraného subjektu a jejich vlivem na vnímání značky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39130
Date: 2016-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 44408


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
svoboda_2016_dp.pdf 1.685Mb PDF View/Open None
svoboda_2016_op.doc 119.5Kb Unknown View/Open None
svoboda_2016_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account