Vztah sponzoringu a image značky Škoda Auto a jeho návratnost investic

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Vztah sponzoringu a image značky Škoda Auto a jeho návratnost investic

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vztah sponzoringu a image značky Škoda Auto a jeho návratnost investic
Autor: Svoboda, Jan
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Bakalářská práce se zaměřuje na zkoumání vztahu sponzoringu a image značky. Popisuje oblast sponzoringu sportovních událostí, jež může ze své podstaty významnou měrou při-spět k budování pozitivního image značky. Práce se ve své teoretické části věnuje popsání a vymezení teoretických poznatků, které jsou nezbytné k správnému porozumění dané pro-blematiky. Práce zkoumá vtah mezi marketingovými aktivitami vybraného subjektu a jejich vlivem na vnímání značky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39130
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěrečné práce a její obhajoby: C 44408


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
svoboda_2016_dp.pdf 1.685Mb PDF Zobrazit/otevřít None
svoboda_2016_op.doc 119.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
svoboda_2016_vp.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet