Humor a vtip v televizní reklamě telekomunikačních společností

DSpace Repository

Language: English čeština 

Humor a vtip v televizní reklamě telekomunikačních společností

Show full item record

No preview available
Title: Humor a vtip v televizní reklamě telekomunikačních společností
Author: Cápíková, Petra
Advisor: Horňák, Pavel
Abstract: Tato diplomová práce se věnuje problematice užití humoru v televizní reklamě telekomunikačních operátorů. V teoretické části jsou charakterizovány základní pojmy stěžejní pro práci, jsou rozlišeny základní druhy humoru, definován samotný smysl pro humor a také komponenty, které ovlivňují přijetí či nepřijetí humoru publikem. V praktické části jsou vymezeny stěžejní výzkumné otázky, je zde nastíněna současná situace na českém trhu telekomunikačních operátorů a charakterizováni hlavní konkurenti. Součástí této praktické části je také realizovaný průzkum v podobě dotazníkového šetření zaměřený zejména na televizní reklamy společnosti Vodafone. V závěrečné, projektové, části jsou využity získané informace, na základě kterých byl vytvořen manuál s doporučeními pro tvorbu humorné reklamy. Závěr této kapitoly také obsahuje návrhy tvorby autorky práce na téma "humorná reklama".
URI: http://hdl.handle.net/10563/39178
Date: 2016-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 44468


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
cápíková_2016_dp.pdf 3.356Mb PDF View/Open None
cápíková_2016_op.doc 150.5Kb Unknown View/Open None
cápíková_2016_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account