Budoucnost tištěných médií

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Budoucnost tištěných médií

Show full item record

No preview available
Title: Budoucnost tištěných médií
Author: Loubek, Václav
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Diplomová práce se zabývá příležitostmi, které z pohledu marketingové komunikace přináší pokrok v oblasti publikování a distribuce dříve tištěných médií, zejména novin a časopisů. Teoretická část práce shrnuje poznatky z dostupných zdrojů o historii a současnosti digitálního publikování, jeho využití pro marketingovou komunikaci a nových cestách v monetizaci publikovaného obsahu a samotného nosiče. V praktické části proběhly tři výzkumy, zabývající se digitálním publikováním z pohledu vydavatelů, publika a inzerentů za účelem návrhu komunikační kampaně, využívající možnosti digitálního publikování v projektové části.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39197
Date: 2016-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 44488


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
loubek_2016_dp.pdf 6.776Mb PDF View/Open None
loubek_2016_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
loubek_2016_vp.docx 122.8Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account