Budoucnost tištěných médií

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budoucnost tištěných médií

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Loubek, Václav
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:18Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:18Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39197
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá příležitostmi, které z pohledu marketingové komunikace přináší pokrok v oblasti publikování a distribuce dříve tištěných médií, zejména novin a časopisů. Teoretická část práce shrnuje poznatky z dostupných zdrojů o historii a současnosti digitálního publikování, jeho využití pro marketingovou komunikaci a nových cestách v monetizaci publikovaného obsahu a samotného nosiče. V praktické části proběhly tři výzkumy, zabývající se digitálním publikováním z pohledu vydavatelů, publika a inzerentů za účelem návrhu komunikační kampaně, využívající možnosti digitálního publikování v projektové části.
dc.format 98 s. (134 807 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject digitální publikování cs
dc.subject digitální časopisy cs
dc.subject tabletová média cs
dc.subject tištěná média cs
dc.subject inzerce cs
dc.subject interaktivita cs
dc.subject tablet cs
dc.subject digital publishing en
dc.subject digital magazines en
dc.subject tablet media en
dc.subject printed media en
dc.subject advertising en
dc.subject interactivity en
dc.subject tablet en
dc.title Budoucnost tištěných médií
dc.title.alternative The Future of Printed Media
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2016-05-20
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the opportunities, carried in the point of vew of marketing communications by the development in the field of publishing and distribution of originally printed media, mainly newspapers and magazines. The theoretical section summarizes the knowledge of available sources about the history and presence of digital publishing, its utilization for marketing communications and new ways of monetizing the published contents and the media itself. The practical section summarizes three various researches, focused on digital publishing from the publishers, recipients and advertisers point of view to be able in the project section to propose the communications campaign, utilizing the possibilities of digital publishing.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44488
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
loubek_2016_dp.pdf 6.776Mb PDF View/Open None
loubek_2016_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
loubek_2016_vp.docx 122.8Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account