Vývoj povědomí značky Vodafone ve vánočních televizních reklamách v letech 2012-2015

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vývoj povědomí značky Vodafone ve vánočních televizních reklamách v letech 2012-2015

Show full item record

No preview available
Title: Vývoj povědomí značky Vodafone ve vánočních televizních reklamách v letech 2012-2015
Author: Rozsypal, Jan
Advisor: Kocourek, Josef
Abstract: V teoretické části diplomová práce nabízí náhled do počátků reklamy, popisuje pravidla korporátní identity, vysvětluje pojem značka a její význam, objasňuje význam povědomí značky. Dále vysvětluje principy komunikačního mixu a marketingových výzkumů. Praktická část předkládá několik příkladů využití témat z teoretické části u značky Vodafone, popisuje realizaci čtyřletého výzkumu na téma "povědomí značky Vodafone", vyhodnocení průzkumů z let 2015 a 2016, jejich srovnání s průzkumy 2013 a 2014. Průzkumy jsou tematicky zaměřené na vánoční televizní kampaně Vodafonu. Poslední část, projektová, nabízí návrhy na zvýšení povědomí značky Vodafone a na vylepšení komunikačních prostředků Vodafonu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39206
Date: 2016-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 44499


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
rozsypal_2016_dp.pdf 3.350Mb PDF View/Open None
rozsypal_2016_op.doc 152.5Kb Unknown View/Open None
rozsypal_2016_vp.doc 503.2Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account