Optimalizace uživatelského prožitku webu Rodinného centra Voříšek

DSpace Repository

Language: English čeština 

Optimalizace uživatelského prožitku webu Rodinného centra Voříšek

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Schmiedová, Helena
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:19Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:19Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39208
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá webem společnosti Rodinné centrum Voříšek. V teoretické části jsou objasněny hlavní pojmy vztahující se k marketingu a on-line komunikaci. Jsou vysvětleny základní problematiky webdesignu a user experience, možné nástroje používané v on-line prezentacích, jejich specifika, výhody a nevýhody. Představeny budou způsoby testování webu s důrazem na uživatelské testování použitelnosti. Praktická část diplomové práce obsahuje popis realizovaného uživatelského testování webů Rodinného centra Voříšek a dalších konkurenčních společností. Sledovány jsou funkční prvky a detaily webů, které uživatelé hodnotí kladně, aby mohly být případně použity a přispět k nastavení lepšího, uživatelsky přívětivého webu. Účelem práce je optimalizace uživatelského prožitku webu Rodinného centra Voříšek, a proto bude hlavním cílem analýzy zjistit, kde jsou překážky v používání a nedostatečné využívání možných nástrojů, které by uživateli pomohly v orientaci a získávání informací, jež potřebuje pro rozhodnutí ke koupi služeb centra. Z těchto důvodů jsou sledovány také konkurenční weby pro komparaci prostředí webu a jako inspirace pro výběr a nastavení funkčních prvků. Na základě výsledků testování jsou předložena v projektové části doporučení pro Centrumvorisek.cz, jež se týkají nejen samotného webdesignu, ale také vhod-nosti využití funkcionalit, které mohou být pro klienta přínosné.
dc.format 126 s. (192 805 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Uživatelské testování použitelnosti webů cs
dc.subject on-line komunikace cs
dc.subject user experience cs
dc.subject UX design cs
dc.subject webdesign cs
dc.subject ergonomie webové stránky cs
dc.subject internet cs
dc.subject marketing cs
dc.subject Usability testing of web sites en
dc.subject on-line communication en
dc.subject user experience en
dc.subject UX design en
dc.subject web-design en
dc.subject ergonomics web sites en
dc.subject internet en
dc.subject marketing en
dc.title Optimalizace uživatelského prožitku webu Rodinného centra Voříšek
dc.title.alternative The User Experience Optimization of Vorisek Center Website
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Marvan, Lukáš
dc.date.accepted 2016-05-20
dc.description.abstract-translated The master thesis concerns with the company website of the Voříšek Family Center. In the theoretical part of the thesis, key marketing and on-line communication terms are explained and defined. Essential webdesign and user experience problematic is explained and potential on-line presentation tools (including its specifics, pros and cons) are presented. This part includes website testing scenarios focused on user experience testing as well. The practical part of the thesis concerns with concrete user experience testing of Voříšek Family Center website and other competitive companies. The aim is to assess, which functionalities and other competitive website details that are positively embraced by end users, may be reused by Voříšek Family Center website to enhance the end user experience. The overall goal of this study is to propose optimization of the Voříšek Family Center website from user experience point of view. Hence, the website analysis and testing is focused on identification of the key obstacles in user orientation, navigation and information provided regarding Family Center services. To be able to compare the analysis results with the best-practice, also competitive website functionalities were assessed. Based on the identified bottlenecks of as-is solution and best-practices, the optimization of the Voříšek Family Center website is proposed with main focus on webdesign and functionalities enhancing the web user experience.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44501
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-05


Files in this item

Files Size Format View Description
schmiedová_2016_dp.pdf 4.418Mb PDF View/Open None
schmiedová_2016_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
schmiedová_2016_vp.docx 121.6Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account