Analýza komunikačního mixu - Muzeum Kroměřížska p.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza komunikačního mixu - Muzeum Kroměřížska p.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šimůnková, Blanka
dc.contributor.author Řezáčová, Kristýna
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:23Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:23Z
dc.date.issued 2016-03-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39247
dc.description.abstract Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat komunikační mix Muzea Kroměřížska p.o. Teoretická část přináší základní teoretické poznatky týkající se marketingu, marketingového a komunikačního mixu. Praktická část charakterizuje organizaci Muzeum Kroměřížska, p. o.. V praktické části bude provedena analýza současného stavu komunikačního mixu v Muzeu Kroměřížska. V závěru práce nalezneme SWOT analýzu a návrhy ke zlepšení v oblasti komunikačního mixu.
dc.format 57 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject přímý marketing cs
dc.subject public relations cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject marketing en
dc.subject communication mix en
dc.subject marketing communation en
dc.subject advertising en
dc.subject direct marketing en
dc.subject sales promotion en
dc.title Analýza komunikačního mixu - Muzeum Kroměřížska p.o.
dc.title.alternative The Analysis of Communication Mix - Muzeum Kroměřížska p.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Světlíková, Irena
dc.date.accepted 2016-06-08
dc.description.abstract-translated The main goal of this bachalor thesis is an analysis of the communaciton mix of Muzeum Kroměřížska, p. o.. The theoretical part provides a basic theoretical knowledge related to the marketing, marketing mix and the communication mix. The practical part characterises organization Muzeum Kroměřížska, p. o.. In the practical part will be made analysis of the current communication mix in the organization. At the end of Bachelor´s thesis we can find a SWOT analysis and suggestions for improvements in the communication mix.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 44547
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
řezáčová_2016_dp.pdf 2.022Mb PDF View/Open None
řezáčová_2016_op.pdf 658.5Kb PDF View/Open None
řezáčová_2016_vp.pdf 611.0Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account