Analýza didaktické činnosti učitele v kontextu využití dětských prekonceptů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza didaktické činnosti učitele v kontextu využití dětských prekonceptů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiegerová, Adriana
dc.contributor.author Trávníčková, Petra
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:12:07Z
dc.date.available 2017-07-03T09:12:07Z
dc.date.issued 2016-10-19
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39410
dc.description.abstract Předkládaná diplomová práce je zaměřena na zjišťování postupů učitelek mateřských škol ve vztahu k využívání dětských prekonceptů ve formálním vzdělávání v mateřských školách. Autorka představuje teoretické koncepce, které jsou uplatňovány při práci s dětskými prekoncepty ve školách. Analyzuje je, a vytváří platformu pro vlastní empirické šetření. Výzkum byl uskutečněn pomocí polostrukturovaného interview a participačního pozorování. Výzkumná zjištění byla interpretována a byl vytvořen model využití dětských prekonceptů.
dc.format 69
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject dětské prekoncepty cs
dc.subject učitelova "přesvědčení" cs
dc.subject teacher´s beliefs cs
dc.subject didaktické strategie cs
dc.subject children´s preconceptions en
dc.subject teacher´s beliefs en
dc.subject didactic strategies en
dc.title Analýza didaktické činnosti učitele v kontextu využití dětských prekonceptů
dc.title.alternative Analysis of the educational activities of the preschool teacher in terms of monitoring children's naive theories
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Lukášová, Hana
dc.date.accepted 2017-06-06
dc.description.abstract-translated This study is focused on determining the processes preschool teachers in relation to the use of children´s preconceptions in formal education in kindergartens. The author presents the theoretical concepts that are applied when working with children´s preconceptions in schools. Analyzes it and creates a platform for underlying empirical investigation. The research was implemented using semi-structured interview and participant observation. The research findings were interpreted and created a model using children's preconceptions.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Pedagogika předškolního věku cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 41571
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-20
local.subject mateřské školy cs
local.subject didaktika cs
local.subject formální vzdělávání cs
local.subject preprimární pedagogika cs
local.subject kindergartens en
local.subject teaching en
local.subject formal education en
local.subject pre-primary education en


Files in this item

Files Size Format View Description
trávníčková_2017_dp.pdf 2.123Mb PDF View/Open None
trávníčková_2017_op.docx 20.72Kb Unknown View/Open None
trávníčková_2017_vp.docx 17.93Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account