Projekt marketingové komunikace baget značky Simply Fresh u cílové skupiny studenti středních a vysokých škol

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace baget značky Simply Fresh u cílové skupiny studenti středních a vysokých škol

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové komunikace baget značky Simply Fresh u cílové skupiny studenti středních a vysokých škol
Author: Vybíral, Lukáš
Advisor: Čada, Jan
Abstract: Cílem této závěrečné práce je vytvořit projekt pro zlepšení marketingové komunikace baget značky Simply Fresh u cílové skupiny studenti středních a vysokých škol. V teoretické části práce jsou popsány poznatky týkající se marketingové komunikace, situačních analýz, marketingového výzkumu a tvorby projektů. Praktická část se zabývá aplikací teoretických poznatků při analýzách a tvorbě projektu. Na základě situačních analýz a marketingového výzkumu je následně zpracován projekt.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40226
Date: 2016-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 45771


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
vybíral_2017_dp.pdf 3.659Mb PDF View/Open None
vybíral_2017_op.docx 24.56Kb Unknown View/Open None
vybíral_2017_vp.docx 23.99Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account