Customer relationship management ve firmě Jednota, spotřební družstvo Kroměříž jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Customer relationship management ve firmě Jednota, spotřební družstvo Kroměříž jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti

Show full item record

No preview available
Title: Customer relationship management ve firmě Jednota, spotřební družstvo Kroměříž jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti
Author: Zelinková, Soňa
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Po zamyšlení se nad tématem mé bakalářské práce Customer relationship management jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti ve firmě Jednota, spotřební družstvo Kroměříž, jsem se zaměřila především na zlepšení kvality vztahů s koncovými spotřebiteli, tedy zákazníky. Ve své práci Jednotě navrhuji, aby se důkladně věnovala především tvorbě kvalitní zákaznické databáze, která by v budoucnu posloužila k analýzám potřebným k zavedení pokrokového systému CRM v družstvu. Jako další krok navrhuji rozšíření prodejních kanálů, zavedení Zákaznického centra a v neposlední řadě navrhuji nové služby, které by mohla Jednota svým zákazníkům nabídnout. Při věnování dostatečné pozornosti mým návrhům Jednota, spotřební družstvo Kroměříž jistě posílí své postavení na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/403
Date: 2006-05-19
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
zelinková_2006_bp.pdf 632.1Kb PDF View/Open
zelinková_2006_vp.doc 40Kb Microsoft Word View/Open
zelinková_2006_op.doc 40.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account