[NEOBHÁJENO] Analýza vlivu reklamních kampaní podporujících nákup tuzemských potravin na chování spotřebitele

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Analýza vlivu reklamních kampaní podporujících nákup tuzemských potravin na chování spotřebitele

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Němčík, Jakub
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:14:08Z
dc.date.available 2017-07-03T09:14:08Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40340
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce je analýza vlivu reklamních kampaní podporujících nákup tuzemských potravin na chování spotřebitele. Teoretická část je zaměřena na spotřebitele, jeho nákupní chování a faktory které rozhodnutí ovlivňují. Dále byla definována reklama a reklamní kampaně a její kritéria pro zpracování a hodnocení, které byly využity při zpracování praktické části bakalářské práce. V praktické části byly představeny realizované reklamní kampaně na území České republiky obchodními řetězci. Dále byl proveden průzkum pomocí dotazníkového šetření a na základě výsledků byly zpracovány doporučení a zlepšení pro budoucí reklamní kampaně.
dc.format 57 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject reklamní kampaně cs
dc.subject reklama cs
dc.subject spotřebitel cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject Advertising Campaigns en
dc.subject Advertisment en
dc.subject Consumer en
dc.subject Consumer Behavior en
dc.title [NEOBHÁJENO] Analýza vlivu reklamních kampaní podporujících nákup tuzemských potravin na chování spotřebitele
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] Analysis of the Influence of Advertising Campaigns Supporting Purchase of Domestic Food on Consumer Behavior
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bartók, Otto
dc.date.accepted 2017-06-06
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on Analysis of the Influence of Advertising Campaigns Supporting Purchase of Domestic Food on Consumer Behavior. Theoretical part is focused on consumer, his shopping behavior and factors that influence shopping decision. Next was defined advertisment and advertising campaigns and its key points for processing and evaluation, which were used during processing practical part of the bachelor thesis. In practical part were introduced realized advertising campaigns in Czech republic by supermarkets. Next was implemented reconnaissance based on survey and with obtained results were processed recommendations and improvements for future advertising campaigns.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 45949
utb.result.grade F
dc.date.submitted 2017-05-15
local.subject regionální výrobky cs
local.subject potraviny cs
local.subject spotřebitelské chování cs
local.subject Česko cs
local.subject regional products en
local.subject foodstuffs en
local.subject Czechia en


Files in this item

Files Size Format View Description
němčík_2017_dp.pdf 2.447Mb PDF View/Open None
němčík_2017_op.docx 23.51Kb Unknown View/Open None
němčík_2017_vp.docx 22.73Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account