An Analysis of the Marketing Communications Mix of the Czech Company Elektro Euro Plus in order to Increase Competitiveness

DSpace Repository

Language: English čeština 

An Analysis of the Marketing Communications Mix of the Czech Company Elektro Euro Plus in order to Increase Competitiveness

Show full item record

No preview available
Title: An Analysis of the Marketing Communications Mix of the Czech Company Elektro Euro Plus in order to Increase Competitiveness
Author: Janyš, Radim
Advisor: Vaněk, Jiří
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového komunikačního mixu ve společnosti ELEKTRO EURO PLUS s. r. o. Obsah této práce je rozdělen na teoretickou a analytickou část. V teoretické části je zde obecný pohled na tyto složky: konkurenceschopnost, marketingový mix, komunikační mix. V analytické části jsou tyto složky aplikovány na vybranou firmu. Na základě zjištění současného stavu firmy a dotazníkového výzkumu jsou na závěr práce navrhnuta patřičná doporučení. Cílem této práce je naleznout taková doporučení, která povedou ke zvýšení konkurenceschopnosti za účelem získání vice zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40463
Date: 2016-11-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav moderních jazyků a literatur
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: D 46112


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
janyš_2017_dp.pdf 2.262Mb PDF View/Open None
janyš_2017_op.pdf 155.4Kb PDF View/Open None
janyš_2017_vp.doc 48.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account