Projekt zlepšení kvality služeb Městského úřadu ve Veselí nad Moravou

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení kvality služeb Městského úřadu ve Veselí nad Moravou

Show simple item record

dc.contributor.advisor Slováková, Markéta
dc.contributor.author Svinková, Zuzana
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:14:24Z
dc.date.available 2017-07-03T09:14:24Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40485
dc.description.abstract V současné době se zvyšují požadavky na kvalitu služeb ve veřejné správě. Veřejné služby jsou součástí každodenního života všech občanů a jejich kvalita vypovídá o úrovni dané organizace. Diplomová práce je zaměřena na zvýšení kvality poskytovaných služeb Městského úřadu ve Veselí nad Moravou. Teoretická část je shrnutím poznatků o marketingu a kvalitě služeb. V rámci řešení byla provedena socioekonomická analýza, dotazníkové šetření, rozhovor se zaměstnancem úřadu a aplikace metody mystery shoping. Analýzou bylo potvrzeno několik problémových oblastí, které se týkají přístupu zaměstnanců, chybějícího měření spokojenosti občanů, dostupnosti služeb a komunikace s občany. Na základě zjištěných skutečností byl navržen projekt, který je přínosem pro zlepšení kvality služeb městského úřadu. Následně byl projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze, byla zhodnocena jeho realizovatelnost a přínos pro danou organizaci.
dc.format 119 s. (160 957 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject veřejné služby cs
dc.subject kvalita služeb cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject mystery shopping cs
dc.subject Etický kodex úředníků a zaměstnanců veřejné správy cs
dc.subject měření spokojenosti občanů cs
dc.subject public services en
dc.subject quality of services en
dc.subject service marketing en
dc.subject mystery shopping en
dc.subject the Code of Ethics of public administration officials and employees en
dc.subject measurement of the satisfaction of citizens en
dc.title Projekt zlepšení kvality služeb Městského úřadu ve Veselí nad Moravou
dc.title.alternative Service Quality Improvement Project Municipality Office Veselí nad Moravou
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Macháček, Jiří
dc.date.accepted 2017-05-25
dc.description.abstract-translated Requirements for the quality of services provided by public administration are increasing. Public services are a part of the daily life of all citizens and their quality is evidence of the quality of a specific organisation. This diploma thesis focuses on increasing the quality of services provided by the Municipal Authority of Veselí nad Moravou. The theoretical part summarises findings about the marketing and quality of services. A social-economic analysis, questionnaire survey, an interview with an employee of the authority and application of the mystery shopping method were all carried out within the terms of research of this issue. The analysis confirmed several problematic areas concerning the attitude of employees, the lack of measurement of the satisfaction of citizens, the availability of services and communication with citizens. A project, which will contribute to improvement of the quality of services provided by the municipal authority, was proposed on the basis of the established findings. The project was subsequently subjected to a time, cost and risk analysis, and its feasibility and benefits for the specific organisation were also evaluated.
dc.description.department Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva
dc.thesis.degree-discipline Veřejná správa a regionální rozvoj cs
dc.thesis.degree-discipline Public Sector Administration and Regional Development en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cs
dc.thesis.degree-program Economic Policy and Administration en
dc.identifier.stag 46143
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
svinková_2017_dp.pdf 5.258Mb PDF View/Open None
svinková_2017_op.docx 29.89Kb Unknown View/Open None
svinková_2017_vp.docx 29.73Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account