The project of improving brand strategy of the Czech Republic as a tourist destination

DSpace Repository

Language: English čeština 

The project of improving brand strategy of the Czech Republic as a tourist destination

Show full item record

No preview available
Title: The project of improving brand strategy of the Czech Republic as a tourist destination
Author: Jomardyan, Arsen Samvel
Advisor: Jurigová, Zuzana
Abstract: Účelem této diplomové práce je poskytnout úplný a komplexní přehled kroků, které by měly být implementovány a povedou ke zlepšení brandové strategie České Republiky, v tomto kontextu chápana ČR jako turistické destinace. Mým cílem v teoretické části je zjistit, co důležitého stojí v pozadí /fenoménu/ cestování. Díky hlavním bodům si bude moci čtenář udělat lepší představu o daném tématu a lépe ho tak pochopit. V analytické části se věnuji analýze současného stavu v oblasti cestování v České Republice a navrhnu cesty/způsoby/, které krok za krokem povedou k celkovému zlepšení situace. Poslední projektová část obsahuje tři projektové plány, které jsou považovány za tři hlavní aspekty, jež mají naplnit účel/cíl/ této práce; zlepšení brandové strategie České republiky jako turistické destinace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40561
Date: 2016-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management and Marketing
Grade for thesis and defense: E 46283


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
jomardyan_2017_dp.zip 8.003Mb Unknown View/Open None
jomardyan_2017_op.docx 23.64Kb Unknown View/Open None
jomardyan_2017_vp.docx 24.06Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account