The project of improving brand strategy of the Czech Republic as a tourist destination

DSpace Repository

Language: English čeština 

The project of improving brand strategy of the Czech Republic as a tourist destination

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurigová, Zuzana
dc.contributor.author Jomardyan, Arsen Samvel
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:14:33Z
dc.date.available 2017-07-03T09:14:33Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40561
dc.description.abstract Účelem této diplomové práce je poskytnout úplný a komplexní přehled kroků, které by měly být implementovány a povedou ke zlepšení brandové strategie České Republiky, v tomto kontextu chápana ČR jako turistické destinace. Mým cílem v teoretické části je zjistit, co důležitého stojí v pozadí /fenoménu/ cestování. Díky hlavním bodům si bude moci čtenář udělat lepší představu o daném tématu a lépe ho tak pochopit. V analytické části se věnuji analýze současného stavu v oblasti cestování v České Republice a navrhnu cesty/způsoby/, které krok za krokem povedou k celkovému zlepšení situace. Poslední projektová část obsahuje tři projektové plány, které jsou považovány za tři hlavní aspekty, jež mají naplnit účel/cíl/ této práce; zlepšení brandové strategie České republiky jako turistické destinace.
dc.format 129
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject management značky cs
dc.subject destinace cs
dc.subject branding cs
dc.subject turistika cs
dc.subject brand management en
dc.subject Czech Republic en
dc.subject destination branding en
dc.subject tourism en
dc.title The project of improving brand strategy of the Czech Republic as a tourist destination
dc.title.alternative The Project of Improving Brand Strategy of the Czech Republic as a Tourist Destination
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Chovancová, Miloslava
dc.date.accepted 2017-05-25
dc.description.abstract-translated The purpose of this thesis is to provide full and comprehensive combined implementation steps to improve brand strategy of the Czech Republic as a travel destination. The aim of the theoretical part is to find out the core background of travelling, get to know the reader with main points and make easier to understand this thesis. Analytical part intends to analyze the current travel situation of travel sector in the Czech Republic and find out the ways to provide with steps of strategical implementation. The last, project part includes three project plans which are considered to be the main aspects to execute the aim of this thesis; improve brand strategy of the Czech Republic as a travel destination.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Economics and Management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 46283
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2017-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
jomardyan_2017_dp.zip 8.003Mb Unknown View/Open None
jomardyan_2017_op.docx 23.64Kb Unknown View/Open None
jomardyan_2017_vp.docx 24.06Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account