MOžnosti efektivní propagace svatební agentury

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

MOžnosti efektivní propagace svatební agentury

Show full item record

No preview available
Title: MOžnosti efektivní propagace svatební agentury
Author: Janik, Jan
Advisor: Chramcov, Bronislav
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá marketingem, který bude nápomocný k zefektivnění propa-gace svatební agentury zvané MyBell agency. Cílem je analyzovat dosavadní marketing firmy a realizovat doporučené návrhy, které by měly propagaci vylepšit. Veškeré analýzy proběhly na základě autorových zkušeností, které získal při studii daného tématu a násle-dovně sepsal do teoretické části bakalářské práce. K analýze aktuálního stavu propagace se využily různé analytické nástroje a informace zprostředkované majitelem. Praktická část se skládá z analýz a návrhů k zefektivnění propagace. Výsledné změny byly poté analyzovány samotnými zákazníky skrze dotazníkové šetření. Další způsob k ověření výsledků provede-ných změn byly analytické nástroje. V závěru práce se nachází zhodnocení přínosů navrho-vaných změn.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41103
Date: 2017-02-03
Availability: Bez omezení
Department: Ústav počítačových a komunikačních systémů
Discipline: Informační technologie v administrativě
Grade for thesis and defense: B 47144


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
janik_2017_dp.pdf 7.888Mb PDF View/Open None
janik_2017_op.pdf 968.3Kb PDF View/Open None
janik_2017_vp.pdf 219.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account