Využití marketingového mixu pro zlepšení konkurenceschopnosti ve společnosti Pivovar Moravský Žižkov, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití marketingového mixu pro zlepšení konkurenceschopnosti ve společnosti Pivovar Moravský Žižkov, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Využití marketingového mixu pro zlepšení konkurenceschopnosti ve společnosti Pivovar Moravský Žižkov, s.r.o.
Author: Hostinská, Blanka
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Cílem této bakalářské práce bylo využití marketingového mixu pro zlepšení konkurenceschopnosti ve společnosti Pivovar Moravský Žižkov, s. r. o. a následné vypracování doporučení do budoucna. Práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou. Teoretická část je pojata jako literární rešerše zabývající se pivovarnictvím, marketingem, konkurenceschopností a analýzami, které jsou prakticky využity v následující části. Praktická část zahrnuje představení společnosti a jejího okolí. Dále je zde popsáno produktové portfolio a vnitřní i vnější vlivy působící na podnik. Na základ zjištěných dat byly provedeny analýzy, podle jejichž výsledků byla vypracována doporučení, díky kterým by podnik mohl být v budoucnu ještě úspěšnjší.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41316
Date: 2016-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: E 47442


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
hostinská_2017_dp.pdf 3.376Mb PDF View/Open None
hostinská_2017_op.pdf 265.5Kb PDF View/Open None
hostinská_2017_vp.docx 22.73Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account