Vztahový marketing festivalu Chillibraní

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Vztahový marketing festivalu Chillibraní

Show full item record

No preview available
Title: Vztahový marketing festivalu Chillibraní
Author: Langerová, Jana
Advisor: Štarchoň, Peter
Abstract: Diplomová práce se zabývá vztahovým marketingem festivalu Chillibraní. Jejím cílem je zjistit, jak návštěvníci festival vnímají, jaká je jejich motivace k návštěvě a jaké mají obecně zvyklosti a na základě těchto informací vytvořit návrh marketingové strategie určené ke zlepšení vztahového marketingu festivalu. Teoretická část práce definuje pojmy vztahový marketing, řízení vztahů se zákazníky a dále se zaměřuje na turistický ruch v gastronomii a přímo na festivaly zaměřené na jídlo. Praktická část se věnuje festivalu Chillibraní, jeho představení a popisu používaných marketingových nástrojů. Součástí je kvantitativní vý-zkum určený pro návštěvníky festivalu. Projektová část nabízí návrh marketingové strategie vedoucí ke zlepšení vztahového marketingu festivalu a vychází z výsledků uskutečněného výzkumu. Získaná data z této práce mohou být využita při návrhu marketingové strategie pro letošní ročník festivalu Chillibraní.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41321
Date: 2017-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 47449


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
langerová_2017_dp.pdf 4.537Mb PDF View/Open None
langerová_2017_op.doc 154.5Kb Unknown View/Open None
langerová_2017_vp.doc 197Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account