E-commerce content marketing jako podpora re-launche brandu chocoMe

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

E-commerce content marketing jako podpora re-launche brandu chocoMe

Show full item record

No preview available
Title: E-commerce content marketing jako podpora re-launche brandu chocoMe
Author: Provazníková, Eva
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá komplexní analýzou e-commerce řešení společnosti chocoMe, která na českém trhu distribuuje luxusní ručně vyráběné čokolády. V rámci teoretické části práce jsou definována základní teoretická východiska, zásady e-commerce, content marketingu a přístupy k jejich analýze. Rozpracována je metodika výzkumu a výzkumné otázky. Cílem praktické části je na tyto otázky zodpovědět prostřednictvím uživatelského testování e-commerce řešení, kvalitativního dotazování a hloubkových analýz s pomocí nástrojů Google Analytics a Facebook Reports. V projektové části práce je navržena série doporučení pro budoucí úspěšný vývoj eshopu, konkrétní úpravy uživatelského prostředí či obsahové strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41327
Date: 2017-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 47460


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
provazníková_2017_dp.pdf 5.153Mb PDF View/Open None
provazníková_2017_op.doc 154.5Kb Unknown View/Open None
provazníková_2017_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account