Komunikační strategie edukativního produktu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie edukativního produktu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šramová, Blandína
dc.contributor.author Hledíková, Denisa
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:04Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:04Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41349
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá vytvořením komunikační strategie edukativního produktu, kni-hy "Náš zázračný příběh", určené pro rodiče, kteří počali své dítě pomocí medicíny. Teore-tická část představuje problematiku marketingu a marketingové komunikace. Dále uvádí do problematiky sociální reklamy, reklamy služeb, jelikož zdravotnictví nepochybně službou je. A také okrajově přibližuje právě zdravotní službu, asistovanou reprodukci a fenomén neplodnosti. Praktická část představuje nakladatelství Family Trees Publishing a pak také detailněji daný produkt a produkty jemu podobné. V praktické části jsou také zanalyzované polostrukturované rozhovory vedené s rodiči a zodpovězeny výzkumné otázky. V projektové části je navržena komunikační strategie pro daný produkt v souladu s daty zjištěnými při výzkumu a s cíli komunikační kampaně, které si autorka klade.
dc.format 80 s. (113 560 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikace cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject reklama cs
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject neplodnost cs
dc.subject edukace cs
dc.subject strategie cs
dc.subject Kommunikation en
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketingmix en
dc.subject Werbung en
dc.subject Social Marke-ting en
dc.subject Dienstleistungsmarketing en
dc.subject Unfruchtbarkeit en
dc.subject Edukation en
dc.subject Strategie en
dc.title Komunikační strategie edukativního produktu
dc.title.alternative Communication Strategy of Educative Product
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pavelka, Jiří
dc.date.accepted 2017-05-25
dc.description.abstract-translated Diese Diplomarbeit befasst sich mit einem Vorschlag der Kommunikationsstrategie des Edukationsproduktes, und zwar des Buches "Náš zázračný příběh", das ein Hilfsmittel für die Eltern, die ein Kind mit Hilfe der assistierten Reproduktion empfangen haben ist. Der theoretische Teil stellt die Problematik des Marketings und der Marketingkommunikation, sowie die Social Marketing Problematik, Dienstleistungsmarketing, weil auch Reprodukti-onsmedizin eine Leistung ist, und Unfruchtbarkeit, vor. Der praktische Teil stellt der Fa-mily Trees Verlag und das konkrete Produkt, sowie auch ihm ähnliche Produkte, vor. In dem praktischen Teil wurden halbstrukturierte Interviews mit den Eltern analysiert und Forschungsfragen beantwortet. In dem Projektteil wurde eine Kommunikationsstrategie für das Produkt vorgeschlagen, die in der Harmonie mit den gewonnenen Daten, sowie mit den Zielen der Kommunikationskampagne, die sich die Autorin gesetzt hat, ist.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47487
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
hledíková_2017_dp.pdf 3.404Mb PDF View/Open None
hledíková_2017_op.doc 157.5Kb Unknown View/Open None
hledíková_2017_vp.doc 150Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account