Budování značky Digitální Garáž v digitálním prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování značky Digitální Garáž v digitálním prostředí

Show full item record

No preview available
Title: Budování značky Digitální Garáž v digitálním prostředí
Author: Kadlecová, Michaela
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Tato bakalářská práce se bude zabývat budováním značky v digitálním prostředí se zaměře-ním na projekt Digitální Garáž, který spadá pod společnost Google. Projekt Digitální Garáž působí v České republice od roku 2016 a jeho úkolem je vzdělávat zdejší obyvatele v oblas-ti online marketingu. Každý může jednou založit firmu a měl by tedy vědět jakými pro-středky a jak se může prezentovat potenciálním zákazníkům tak, aby je zaujal. V teoretické části je popisována značka a její význam, vztah mezi značkou a marketingovou komunikací, teorie brandbuildingu, budování značky v online prostředí a metodika výzku-mu. V praktické části je rozbor značek Google a Digitální Garáž, mapování konkurence a vý-zkum. Pro lepší interpretaci výsledků jsou zde uvedeny tabulky a grafy. Pro zodpovězení výzkumných otázek bude proveden kvalitativní výzkum pomocí hloubkových rozhovorů a kvantitativní výzkum pomocí elektronického písemného dotazníku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41384
Date: 2017-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 47538


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kadlecová_2017_dp.pdf 2.170Mb PDF View/Open None
kadlecová_2017_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
kadlecová_2017_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account