Politik jako značka

DSpace Repository

Language: English čeština 

Politik jako značka

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Řepka, Vladimír
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:16Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:16Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41450
dc.description.abstract Politici. Volení přímo či nepřímo. Jejich úspěch spočívá v komunikaci, v politickém PR. V obraze, který voličům vytváří svým chováním. Dokáže-li politik marketingovou komunikací zaujmout voliče, znamená to pro něj vítězství ve volbách. Používají čeští politici základy PR? Co dodržují či nedodržují a zanechává to vliv na úspěchu a oblíbenosti voličů? To je předmětem této práce. Jak současné politiky vnímají jejich voliči. Dodržují a využívají veškerý potenciál politického PR a marketingových komunikací? Tím se zabývá praktická část ve dvou kvalitativních výzkumech.
dc.format 69 s. (94 725 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject politici cs
dc.subject prezident cs
dc.subject poslanec cs
dc.subject volby cs
dc.subject politická komunikace cs
dc.subject politické PR cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject volební preference cs
dc.subject prezidentská volba cs
dc.subject marketingová a komunikační strategie cs
dc.subject politicians en
dc.subject president en
dc.subject member of Parliament en
dc.subject elections en
dc.subject political communication en
dc.subject political PR en
dc.subject qualitative research en
dc.subject election preferences en
dc.subject presidential election en
dc.subject marketing and communication strategy en
dc.title Politik jako značka
dc.title.alternative Politician as Brand
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2017-05-24
dc.description.abstract-translated Politicians. A politician elected by direct vote. A politician non-elected by direct vote. It is effective communication which elects men to the nation's offices. Successful politicians use marketing tools and political public relations. It is important how politicians are behaved, it is created a picture about them in their voter's eyes. A clever politician uses whole marketing tools. When a politician fascinates the voters, then he will win the elections. Do Czech politicians use PR basics? What do they observe? What do they not respect? Are these things important for the voters? This is the main subject of this work. How Czech politicians perceive their voters. Do they respect and exploit the full potential of political PR and marketing communications? This is the practical part of this work. It is researched by two focus groups, a qualitative method of research.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47614
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
řepka_2017_dp.pdf 4.442Mb PDF View/Open None
řepka_2017_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
řepka_2017_vp.doc 150Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account