Komunikace TV kanálu Prima MAX v percepci televizních diváků

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikace TV kanálu Prima MAX v percepci televizních diváků

Show full item record

No preview available
Title: Komunikace TV kanálu Prima MAX v percepci televizních diváků
Author: Vanišová, Barbora
Advisor: Göttlichová, Marcela
Abstract: Bakalářská práce se věnuje zkoumání vnímání televizního kanálu Prima MAX s částečným zaměřením na celkový koncept komunikace při jeho spuštění v roce 2015. První část práce se zabývá vymezením základních pojmů, které jsou využity v praktické části práce. Mezi hlavní pojmy patří především marketing a marketingový mix 4P a dále jednotlivé marketingové nástroje, budování značky a způsoby marketingového výzkumu. V praktické části práce je pak popsána komunikace a využití komunikačních nástrojů, dále cílová skupina diváků a positioning kanálu. Následně jsou analyzována primární data získaná z dotazníkového šetření za rok 2016 a komparativní analýzou porovnána s rokem 2017. Závěrem je shrnutí nejdůležitějších informací a je provedeno vyhodnocení a doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41453
Date: 2017-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 47618


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
vanišová_2017_dp.pdf 5.939Mb PDF View/Open None
vanišová_2017_op.docx 126.3Kb Unknown View/Open None
vanišová_2017_vp.doc 160.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account