Účinnost nástrojů podpory podnikání v médiích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Účinnost nástrojů podpory podnikání v médiích

Show full item record

No preview available
Title: Účinnost nástrojů podpory podnikání v médiích
Author: Kruliš, Vladimír
URI: http://hdl.handle.net/10563/41458
Date: 2010-07-14
Publisher: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Page count: 118
Availability: Bez omezení


Abstrakt:

Tato disertační práci se zabývá tématem účinnosti nástrojů podpory podnikání v médiích. Téma práce je možné považovat za důležité, protože média mají silný vliv na dění ve společnosti. To dokládá také aktuální vytvoření Centra proti terorismu a hybridním hrozbám na Ministerstvu vnitra České republiky, které se zabývá i bojem proti zahraničním a domácím dezinformacím v médiích. Účinnost nástrojů podpory podnikání je chápáno ve vazbě na koncept 3E ve veřejné správě. V souladu se Zákonem o finanční kontrole je účinnost definována jako takové použití veřejných prostředků, které zajistí optimální míru dosažení cílů při plnění stanovených úkolů. Hlavním cílem mé disertační práce je navrhnout metodiku hodnocení účinnosti nástrojů podpory podnikání v médiích. Metodika je v této práci zobecněním řešení tří dílčích cílů, které byly naplňovány pro dva typy nástrojů podpory podnikání - investiční pobídky a klastrové organizace/klastry. Proto bylo pro dosažení hlavního cíle nutné splnit následující dílčí cíle:

Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kruliš_2017_dp.pdf 2.000Mb PDF View/Open None
kruliš_2017_op.pdf 2.111Mb PDF View/Open None
kruliš_2017_vp.pdf 668.0Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account