Analýza marketingového mixu Mateřské školy

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu Mateřské školy

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového mixu Mateřské školy
Author: Rudolfová, Simona
Advisor: Vařáková, Hana
Abstract: Tématem bakalářské práce je analýza marketingového mixu organizace, kterou bude konkrétně myšlena mateřská škola. Teoretická část bude nejprve popisovat základní pojmy jako je marketing, neziskový marketing a marketing školy. Po té bude popsáno marketingové prostředí školy a SWOT analýza. Dále bude věnována pozornost marketingovému mixu, a co vše tvoří marketingový mix. V neposlední řadě bude teoretická část zaměřena na marketingový výzkum, jak postupovat a jak sbírat informace. V praktické části bude jako první popis neboli představení mateřské školy. Nadále bude zpracované téma na prostředí školy a zároveň SWOT analýza. V práci bude udělán popis na zvolený postup marketingového výzkumu a bude zde i objasnění výsledků. Bude zpracována analýza marketingového mixu a to očima rodičů, zaměstnanců a ředitelky školy. Bude použita metoda dotazníkového šetření. Vše bude shrnuto do grafů a tabulek. Nakonec budou vypracovány návrhy a doporučení pro mateřskou školu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41484
Date: 2017-03-03
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
rudolfová_2017_dp.zip 1.729Mb Unknown View/Open None
rudolfová_2017_op.pdf 300.2Kb PDF View/Open None
rudolfová_2017_vp.pdf 385.0Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account