Využití nástrojů marketingové komunikace při poskytování vzdělávacích služeb pro zahraniční studenty mimo EU

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Využití nástrojů marketingové komunikace při poskytování vzdělávacích služeb pro zahraniční studenty mimo EU

Show full item record

No preview available
Title: Využití nástrojů marketingové komunikace při poskytování vzdělávacích služeb pro zahraniční studenty mimo EU
Author: Glotova, Elena
Advisor: Weberová, Dagmar
Abstract: Cílem projektu je vybrat vhodné nástroje marketingové komunikace pro vybrané fakulty Univerzity Tomáše Bati v poskytování vzdělávacích služeb pro zahraniční studenty. První část práce se zabývá teoretickým zázemím tématu. V této kapitole jsou popsány klasifikace a marketingový mix služeb. Autor se pak více zaměřuje na specifika vzdělávacích služeb. Druhá část obsahuje popis provedeného výzkumu a analýzu shromážděných dat. Třetí část obsahuje projekt, kde autor navrhuje nástroje marketingové komunikace a jejich implementaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41515
Date: 2017-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketing Communications
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
glotova_2017_dp.pdf 3.589Mb PDF View/Open None
glotova_2017_op.docx 122.9Kb Unknown View/Open None
glotova_2017_vp.docx 127.3Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account