Využití nástrojů marketingové komunikace při poskytování vzdělávacích služeb pro zahraniční studenty mimo EU

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Využití nástrojů marketingové komunikace při poskytování vzdělávacích služeb pro zahraniční studenty mimo EU

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Glotova, Elena
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:23Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:23Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41515
dc.description.abstract Cílem projektu je vybrat vhodné nástroje marketingové komunikace pro vybrané fakulty Univerzity Tomáše Bati v poskytování vzdělávacích služeb pro zahraniční studenty. První část práce se zabývá teoretickým zázemím tématu. V této kapitole jsou popsány klasifikace a marketingový mix služeb. Autor se pak více zaměřuje na specifika vzdělávacích služeb. Druhá část obsahuje popis provedeného výzkumu a analýzu shromážděných dat. Třetí část obsahuje projekt, kde autor navrhuje nástroje marketingové komunikace a jejich implementaci.
dc.format 98.(145 850).
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Služby cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject mezinárodní studenty cs
dc.subject vzdělávací služby cs
dc.subject mezinárodní studentská trhu cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject propagace cs
dc.subject Univerzita Tomáše Bati cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject Services en
dc.subject education en
dc.subject international students en
dc.subject educational services en
dc.subject international student market en
dc.subject marketing mix en
dc.subject promotion en
dc.subject Tomas Bata University en
dc.subject segmentation en
dc.title Využití nástrojů marketingové komunikace při poskytování vzdělávacích služeb pro zahraniční studenty mimo EU
dc.title.alternative Use of Marketing Communications Tools in Providing Education Services for International Students Outside the EU
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pavelka, Jiří
dc.date.accepted 2017-05-23
dc.description.abstract-translated The aim of the project is to choose appropriate marketing communication tools for select-ed faculties of Tomas Bata University in providing education services for international students. The first part of the thesis deals with the theoretical background of the topic. In this chap-ter main features, classifications and marketing mix of services are described. Then the author focuses more on the specific of education services. Second part contains the de-scription of conducted research and analysis of gathered data. Third part includes the pro-ject where the author suggests marketing communication tools and how to implement them.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47732
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
glotova_2017_dp.pdf 3.589Mb PDF View/Open None
glotova_2017_op.docx 122.9Kb Unknown View/Open None
glotova_2017_vp.docx 127.3Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account