Efektivní a etická marketingová komunikace zaměřená na cílovou skupinu 55+

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Efektivní a etická marketingová komunikace zaměřená na cílovou skupinu 55+

Zobrazit celý záznam

Thumbnail
Název: Efektivní a etická marketingová komunikace zaměřená na cílovou skupinu 55+
Autor: Barešová, Petra
Vedoucí:
Abstrakt: Tato práce se zaměřuje na jedno z často diskutovaných témat 21. století, a to stárnutí populace. Cílem disertační práce je vytvoření modelu etické a efektivní marketingové komunikace zaměřené na cílový segment 55+. Trh nabídky volnočasových služeb byl vybrán jako klíčový trh pro tuto cílovou skupinu, především proto, že právě volnočasové aktivity výrazně ovlivňují způsob a kvalitu života této cílové skupiny obyvatel. Model efektivní a etické marketingové komunikace ukázal, že cílová skupina nejvíce preferuje tištěnou reklamu (letáky a katalogy), novinové články a webové stránky. Z etického hlediska pak tato cílová skupina klade velký důraz na slušnost, morální zásady a pravdivost informací uváděných v reklamách. Tyto nástroje a poznatky mohou firmy a organizace implementovat do svých kampaní marketingové komunikace a lépe tak oslovit tuto skupinu obyvatel.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41609
Datum: 2010-07-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
barešová_2017_dp.pdf 8.780Mb PDF Zobrazit/otevřít None
barešová_2017_op.pdf 980.7Kb PDF Zobrazit/otevřít None
barešová_2017_vp.pdf 879.7Kb PDF Zobrazit/otevřít None
barešová_2017_teze.pdf 2.441Mb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet