Nový marketing jako příležitost zvýšení vlivu marketingu na dosažení konkurenčních výhod

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Nový marketing jako příležitost zvýšení vlivu marketingu na dosažení konkurenčních výhod

Show full item record

No preview available
Title: Nový marketing jako příležitost zvýšení vlivu marketingu na dosažení konkurenčních výhod
Author: Pilík, Michal
Advisor: Glogar, Alois
Abstract: Nové marketingové trendy jsou budoucností marketingové teorie a podnikové praxe. Tato disertační práce se zamýšlí nad jejich postavením v podnikové praxi. Literární rešerše se zabývá novými marketingovými trendy z teoretického hlediska. Vzhledem k jejich množství a širokému spektru převážně cizojazyčné literatury byla provedena selekce těchto trendů na čtyři v literatuře nejfrekventovanější pojmy, kterými jsou marketing elektronický, hodnotový, vztahový a direct marketing. Hlavním cílem disertační je na základě teoretického a terénního výzkumu poznat a zhodnotit současný stav marketingu a vliv nového marketingu (nových marketingových směrů) na konkurenceschopnost podniků a prokázat sílící vliv nových marketingových trendů při řízení společností. V práci jsou také srovnávány přístupy k marketingovému řízení mezi malými, středními a velkými podniky v České republice. Vedlejšími cíli práce je určení směrů vývoje nového marketingu v budoucnu a doložení tvrzení, že tradiční marketing má stále své uplatnění v konkurenčním zápase. V závěru práce jsou výsledky šetření konfrontovány se stanovenými hypotézami.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4207
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
pilík_2007_dp.pdf 2.389Mb PDF View/Open
pilík_2007_vp.pdf 596.6Kb PDF View/Open
pilík_2007_op.pdf 955.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account