Analýza marketingové komunikace firmy Baťa a.s. do roku 1939 a její použití ve vybrané firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace firmy Baťa a.s. do roku 1939 a její použití ve vybrané firmě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Culík Končitíková, Gabriela
dc.contributor.author Horák, Stanislav
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:02Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:02Z
dc.date.issued 2017-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42190
dc.description.abstract Cílem bakalářská práce je zanalyzovat marketingovou komunikaci firmy Baťa a. s. do roku 1939, porovnat tyto principy s marketingovou komunikací vybrané firmy MarketSoul s.r.o. a stanovit určitá doporučení po vzoru firmy Baťa a. s.. V teoretické části se práce zabývá teorií marketingu, marketingové komunikace a jejími nástroji. Praktická část se věnuje analýze marketingové komunikace firmy Baťa a. s. do roku 1939 a firmy MarketSoul. Podstatou analýzy firmy Baťa bylo zpracovat data pocházející z dochovaných archivních dokumentů, provést jejich vyhodnocení a navrhnout určitá řešení ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace firmy MarketSoul.
dc.format 66 s. (15538 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject nástroje marketingové komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject služba cs
dc.subject Tomáš Baťa cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Marketing Communication Tools en
dc.subject Advertising en
dc.subject Service en
dc.subject Tomas Bata en
dc.title Analýza marketingové komunikace firmy Baťa a.s. do roku 1939 a její použití ve vybrané firmě
dc.title.alternative Analysis of the Marketing Communication of the Bata Company until 1939 and Its Application in a Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2018-06-06
dc.description.abstract-translated A purpose of the bachelor thesis is the analysis of marketing communication of the Bata company till 1939, to compare these principles with a marketing communication of a selected company MarketSoul and make suggestion based on the Bata example. The theoretical part deals with a theory of marketing, marketing communication and its tools. The practical part deals with the analysis of marketing communication of the Bata company till 1939 and MarketSoul. The essence of the analysis of the Bata company was to process the data from preserved archive documents and make an evaluation to suggest certain solutions to improve current situation of the marketing communication of the company MarketSoul.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 49971
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2018-05-14


Files in this item

Files Size Format View Description
horák_2018_dp.pdf 2.805Mb PDF View/Open None
horák_2018_op.docx 23.07Kb Unknown View/Open None
horák_2018_vp.docx 22.70Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account