Analýza spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomancová, Lucie
dc.contributor.author Swiderová, Iveta
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:03Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:03Z
dc.date.issued 2017-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42207
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků vybraného obchodu pobočky řetězce s nábytkem. Cílem je získat zpětnou vazbu od zákazníků na nabízené služby a výrobky a pomocí této zpětné vazby navrhnout opatření k odstranění zjištěných nedostatků. Teoretická část se věnuje vymezení vybraných základních pojmů týkajících se daného tématu. Praktická část zahrnuje získaná data. Tyto data jsou analyzována, interpretována a jsou uvedeny návrhy na zlepšení.
dc.format 55 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zákazník cs
dc.subject spokojenost zákazníka cs
dc.subject marketingový průzkum cs
dc.subject zaměstnanec cs
dc.subject customer en
dc.subject customer satisfaction en
dc.subject marketing research en
dc.subject employee en
dc.title Analýza spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti
dc.title.alternative The Analysis of Customers Satisfaction in the Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Chovancová, Miloslava
dc.date.accepted 2018-06-06
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on the analysis of customer satisfaction of selected business branch of furniture chain. The aim is to get feedback from customers on the services and products offered and to propose measures to eliminate the identified shortcomings using this feedback. The theoretical part deals with the definition of selected basic concepts rela-ted to the given topic. The practical part includes acquired data. These data are analysed, interpreted and suggestions for improvement are presented.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 49995
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2018-05-14


Files in this item

Files Size Format View Description
swiderová_2018_dp.pdf 2.978Mb PDF View/Open None
swiderová_2018_op.docx 22.25Kb Unknown View/Open None
swiderová_2018_vp.docx 22.22Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account