Analýza spokojenosti zákazníků firmy Chocolaterie Chapeau, s.r.o

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků firmy Chocolaterie Chapeau, s.r.o

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dobeš, Kamil
dc.contributor.author Výchopňová, Adéla
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:04Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:04Z
dc.date.issued 2017-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42221
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků čokoládovny ve Vizovicích. Cílem práce je zanalyzovat současný stav spokojenosti zákazníků pomocí dotazníkového šetření a navrhnout opatření pro zvýšení spokojenosti.Teoretická část se zabývá definováním základních pojmů související s problematikou spokojenosti zákazníků, řízení vztahů se zákazníky a poznatky týkající se marketingového výzkumu. V praktické části je charakterizována společnost, které se analyzování týká, a dále je provedena analýza pomocí dotazníkového šetření. V závěru práce jsou navržena určitá opatření, která by mohla pomoci ke zlepšení spokojenosti zákazníků dané prodejny.
dc.format 70 s., 9 s. příloh
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zákazník cs
dc.subject typy zákazníků cs
dc.subject spokojený zákazník cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject customer en
dc.subject types of customers en
dc.subject customer satisfaction en
dc.subject marketing research en
dc.subject questionnaire en
dc.title Analýza spokojenosti zákazníků firmy Chocolaterie Chapeau, s.r.o
dc.title.alternative Analysis of Customer Satisfaction of Chocolaterie Chapeau, s.r.o. Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Horáková, Monika
dc.date.accepted 2018-06-05
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on the analysis of the customer satisfaction of a chocolate shop in Vizovice. The aim of the thesis is to analyse the current state of customer satisfac-tion through the questionnaire survey and to propose measures in order to increase satisfac-tion. The theoretical part deals with the definition of basic concepts related to the issues of customer satisfaction, customer relationship management and marketing research. In the practical part, the company is characterized and the customer satisfaction analysis is carried out using a questionnaire survey. At the end of the work, some measures are proposed that could help to improve the satis-faction of customers of the given shop.
dc.description.department Ústav ekonomie
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 50011
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-05-14


Files in this item

Files Size Format View Description
výchopňová_2018_dp.pdf 2.837Mb PDF View/Open None
výchopňová_2018_op.docx 22.74Kb Unknown View/Open None
výchopňová_2018_vp.docx 22.11Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account