Komunikační strategie společnosti ADM pro americký trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie společnosti ADM pro americký trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Davidová, Barbora
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:12Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:12Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42418
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá tématem komunikační strategie pro vstup na americký dentální trh. Cílem práce je poskytnout návrh a taktické kroky k dosažení efektivní komunikační strategie pro českou firmu ADM a.s. věnující se vývoji dentálních vláknových kompozitů. Návrh je založen na výsledcích kvantitativního a kvalitativního výzkumu provedených mezi americkými zubaři. Součástí práce je zjistit jejich povědomí o vláknových kompozitech, nákupní chování a komunikační kanály, které využívají k vyhledávání informací. Z výsledků vyplývá nízké povědomí o vláknových kompozitech. Potenciál pro navržení komunikační strategie lze spatřit v online marketingových aktivitách. Návrh komunikační strategie zahrnuje prakticky aplikovatelné taktické kroky doplněné o konkrétní příklady. Navržená komunikační strategie pomůže firmě ADM a.s. s budováním povědomí o značce a k dosažení cílů stanovených pro americký trh.
dc.format 131 s. (33 487 znaků)
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject vláknové kompozity cs
dc.subject minimálně invazivní stomatologie cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject americký dentální trh cs
dc.subject key opinion leader cs
dc.subject content marketing cs
dc.subject communication strategy en
dc.subject fiber reinforced composites en
dc.subject FRCs en
dc.subject minimally invasive industry en
dc.subject online marketing en
dc.subject US dental market en
dc.subject key opinion leader en
dc.subject content marketing en
dc.title Komunikační strategie společnosti ADM pro americký trh
dc.title.alternative Communication Strategy of ADM Company for US Market
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štarchoň, Peter
dc.date.accepted 2018-05-21
dc.description.abstract-translated This Master's thesis deals with the topic of communication strategy for entering US dental market. The aim of the thesis is to provide suggestions of tactical steps for efficiently working communication strategy for Czech based company ADM a.s. developing dental fiber reinforced composites (FRCs). Proposal is based on results from quantitative and qualitative research conducted among US dental professionals. The research examines their awareness of FRCs, buying behavior and communication channels they consume. The results show low awareness of FRC products. Potential for communication strategy has been found in online marketing activities. Proposal of communication strategy contains practically applicable tactics with particular examples. It should help ADM a.s. to build brand awareness and achieve desired goals on the US dental market.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50280
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
davidová_2018_dp.zip 434.7Mb Unknown View/Open None
davidová_2018_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
davidová_2018_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account