Komunikační strategie při rebrandingu značky Capri-Sun

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie při rebrandingu značky Capri-Sun

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Krhánek, Ondřej
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:13Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:13Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42430
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je vytvoření ideální strategie pro celý proces rebrandingu a změny názvu značky Capri-Sun. K tomu je zapotřebí provést analýzu stávající situace, určit momentální pozici na trhu a vnímání značky. Dále definovat cílové skupiny a profil zákazníka, pomocí výzkumů zjistit klíčové aspekty v rozhodování zákazníka o nákupu, hlavní asociace spojené s produktem a na základě toho zvolit optimální formu komunikačního mixu. Vý-stupem práce bude podrobný a kompletní komunikační plán pro období rebrandingu.
dc.format 90
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Značka cs
dc.subject rebranding cs
dc.subject brand management cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject hodnota značky cs
dc.subject společenská odpovědnost firem cs
dc.subject globální značka cs
dc.subject Brand en
dc.subject rebranding en
dc.subject brand management en
dc.subject marketing communication en
dc.subject qualitative research en
dc.subject brand value en
dc.subject corporate social responsibility en
dc.subject global brand en
dc.title Komunikační strategie při rebrandingu značky Capri-Sun
dc.title.alternative Communication Strategy of Capri-Sun Rebranding
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2018-05-22
dc.description.abstract-translated The aim of this diploma thesis is to create an ideal strategy for rebranding proces of global brand Capri-Sun. This requires an analysis of the current situation, to determine actual posi-tion on the market and brand perception. Consequently it is important to define target groups and consumer's profile. Then we will identify key aspects of consumer's purchasing decisions, main associations connected to product by using specific research. According to research outputs, optimal form of communication mix will be designed. The output of who-le thesis is detailed and complete communication plan for the rebranding proces and for the first year of the new brand name relaunch.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50301
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2018-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
krhánek_2018_dp.pdf 5.098Mb PDF View/Open None
krhánek_2018_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
krhánek_2018_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account