Marketingová strategie a komunikační plán nově vznikající kavárny

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie a komunikační plán nově vznikající kavárny

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Macálková, Eva
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:13Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:13Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42434
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá tvorbou marketingové strategie a komunikačního mixu nově vznikající kavárny. Práci tvoří část teoretická, praktická a projektová. Teoretická část práce je tvořena definicemi základních pojmů týkajících se marketingu služeb a marketin-gového mixu služeb, specifik komunikace ve službách, strategického marketingového plá-nování a dále představuje teoretická východiska marketingových analýz a marketingového výzkumu. Praktická část představuje konkrétní kavárnu, aplikuje na ni získané poznatky a obsahuje také vyhodnocení dotazníkového šetření, analýzu konkurence a PEST a SWOT analýzu. Projektová část obsahuje návrh marketingového mixu kavárny a projekt komuni-kační strategie pro zvolenou cílovou skupinu.
dc.format 94 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject služba cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketingový mix služeb cs
dc.subject komunikační mix služeb cs
dc.subject strategické plánování cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject kavárna cs
dc.subject service en
dc.subject services marketing en
dc.subject marketing mix of services en
dc.subject communication mix of services en
dc.subject stra-tegic planning en
dc.subject marketing research en
dc.subject cafe en
dc.title Marketingová strategie a komunikační plán nově vznikající kavárny
dc.title.alternative Marketing Strategy and Communication Plan of an Emerging Cafe
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štarchoň, Peter
dc.date.accepted 2018-05-22
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with creation of marketing strategy and communication mix of newly emerging cafe. The thesis consists of the theoretical, analytical and project part. The theoretical part consists of definitions of basic concepts related to marketing of services and marketing mix of services, specifics of communication in services, strategic marketing planning and also presents the theoretical basis of marketing analyses and marketing re-search. The analytical part represents a specific café, applies the acquired knowledge and also includes evaluation of the questionnaire survey, competition analysis, PEST analysis and SWOT analysis. The project part consists of the draft of the marketing mix of the café and the project of the communication strategy for the selected target group.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50305
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
macálková_2018_dp.zip 2.165Mb Unknown View/Open None
macálková_2018_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
macálková_2018_vp.doc 154.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account